Menu
Váš košík

O nás

Jak to všechno začalo

Historie Benepura se začala psát v prosinci 2017, kdy se zrodila myšlenka vytvořit kosmetickou společnost inspirovanou silou bulharských bylin a tradic.

Na začátku roku 2018 společnost založili Milan Nushev, Mitko Marinov a Blagovest Marinov. Společnost zpočátku zahájila svou činnost prodejem zahraniční kosmetické značky na platformě Amazon, čímž získala zkušenosti s online prodejem.

V září 2018 byla Benepura oficiálně uvedena na trh jako vlastní značka věnovaná přírodní kosmetice. První produkty - řebříčkové a propolisové masti - si rychle získaly oblibu a staly se jedněmi z nejvyhledávanějších přírodních mastí ve Velké Británii a Německu.

Tento úspěch vedl k rozšíření produktové řady značek a jejich vstupu na nové trhy. Začátkem roku 2019 byly vytvořeny první firemní webové stránky – Benepura.bg a mezinárodní verze Benepura.com/de/co.uk, které zákazníkům umožňovaly přímo objednávat produkty.

Výroba Benepura
Výroba Benepura
Vesnice německá
Vesnice německá

Nové trhy a růst týmu

V březnu 2019 byla BenePura zaregistrována jako značka v Evropské unii, což poskytlo základ pro ještě silnější růst. V březnu 2020 společnost aktualizovala vzhled svých produktů, aby vyhovovala požadavkům moderního trhu.

Jen o rok později, v lednu 2021, byla Benepura zaregistrována také v USA, Japonsku a Číně a zároveň spustila obchod na Amazonu v USA. V březnu téhož roku byly všechny produkty certifikovány jako veganské a vegetariánské od The Vegetarian Society - nejstarší organizace pro vegetariánské standardy.

V březnu 2022 podniká BenePura klíčový krok ve svém vývoji otevřením vlastního výrobního závodu ve vesnici German. Všechny produkty jsou vyráběny ručně, v malých sériích, s pomocí profesionální bylinkářky.

Velký zájem o produkty v tomto roce také vedl k výraznému rozšíření týmu, kdy společnost přivedla nové profesionály, aby uspokojila rostoucí poptávku.

Nové vizuály a pohled do budoucnosti

V lednu 2023 produkty Benepura přecházejí na hliníkové obaly, čímž podtrhují závazek značky k udržitelnosti a ekologii.

V únoru 2023 značka rozšířila svou přítomnost v Evropě spuštěním vlastních webových stránek v místních jazycích pro více než 20 různých evropských zemí.

V lednu 2024 byla představena klíčová vylepšení designu a struktury webových stránek. Byl přidán blog, který poskytuje cenné informace o bylinkách, jejich vlastnostech a výhodách pro vzdělávání a inspiraci zákazníků.

Při pohledu do budoucnosti je cílem pro rok 2025 snaha o posílení pozic značek na bulharském a evropském trhu a pokračování ve vývoji nových produktů s láskou a respektem k přírodě a jejím darům.

Hliníkové balení Benepura
Hliníkové balení Benepura

Tým Benepura

Mitko Marinov

Mitko Marinov

Spoluzakladatel

Arch. Milan Nushev

Arch. Milan Nushev

Spoluzakladatel

Aglika Kilic

Aglika Kilic

Společnost CMK Ltd

.