Menu
Váš košík

Často kladené otázky

Objednávky a platby

Objednávku můžete provést přímo v našem internetovém obchodě.

 

Pro jazyk a měnu pro konkrétní zemi můžete navštívit jeden z našich dalších 22 online obchodů (např. benepura.de pro Německo).

Ne. Pokud nechcete registrovat profil, jednoduše vyberte možnost „Host“ při placení.

Objednávku můžete zaplatit pomocí:

  • Na dobírku (pouze pro konkrétní země);
  • Paypal - se zůstatkem nebo kartou;
  • Proužek - se zůstatkem nebo kartou;
  • Revolut;
  • Google Pay;
  • Apple Pay.

Ujistěte se, že jste správně vyplnili všechna povinná pole (označená *) - Kontaktní údaje, Doručovací adresa a Fakturační adresa (pokud se liší od doručovací adresy).

 

Zvláštní pozornost věnujte poli email - většina platebních metod vám neumožní dokončit objednávku, pokud vaše emailová adresa není správně vyplněna.

 

Pokud jste všechny údaje vyplnili správně a stále nemůžete objednávku dokončit, kontaktujte nás prosím zprávou ZDE.

Ano. Objednávku můžete zrušit kontaktováním ZDE.

 

Kontaktujte nás prosím ihned poté, co si všimnete chyby ve vaší objednávce. Všechny objednávky jsou zpracovány a předány kurýrovi do 1 pracovního dne. Již odeslané objednávky nelze zrušit.

Odeslání a sledování

Pro objednávky do 1249.99 Kč:

 

Poštovné je 125.00 Kč.

 

Pro objednávky nad 1250.00 Kč:

 

Doprava je zdarma.

 

Během sezónních akcí nebo speciálních výprodejů se hranice dopravy zdarma může změnit.

Vaše objednávka bude zpracována a doručena kurýrovi během 1-2 pracovních dnů.

 

Dodací lhůta pro objednávky je:

  • Pro evropské země - 5-7 pracovních dnů;
  • Pro Spojené státy a Severní Ameriku - 8-12 pracovních dnů;
  • Pro všechny ostatní země - 8-18 pracovních dnů.

Ano. Jakmile bude vaše objednávka předána kurýrovi, obdržíte e-mail s sledovacím číslem a odkazem na sledování.

Zkontrolujte prosím složku SPAM ve vašem e-mailovém klientovi.

 

Pokud u své objednávky nenajdete e-mail se sledovacím číslem, kontaktujte nás prosím ZDE.

Během doručení může dojít k chybě kurýra. Pro upřesnění prosím kontaktujte přímo kurýra.

 

Pokud vám kurýrní společnost nedokáže pomoci, kontaktujte nás prosím ZDE.

Pokud některý z produktů z vaší objednávky chybí, kontaktujte nás prosím ZDE.

 

Chybějící produkty vám budou zaslány do 1-2 pracovních dnů na naše náklady.

Vrácení a výměny

Pokud jste obdrželi jiný produkt, než jste si objednali, kontaktujte nás prosím ZDE.

 

Správný produkt vám zašleme do 1-2 pracovních dnů na naše náklady. Nemusíte nic vracet.

Objednané produkty je možné vrátit do 60 dnů od data obdržení.

 

  1. Jakýkoli vrácený produkt musí být nepoužitý, ve stavu pro další prodej a v původním obalu;
  2. Náklady na dopravu za vrácení produktu jdou na vrub zákazníka.

 

Zpáteční adresa:

 

Todor Aleksandrov str. 18

Petrich

2850

Bulharsko

 

Pokud chcete vrátit produkt, kontaktujte nás prosím ZDE.

Částka objednávky bude vrácena stejnou platební metodou, kterou jste použili při platbě za objednávku.

 

U objednávek na dobírku vám peníze vrátíme bankovním převodem.

Peníze vám budou vráceny do 1-2 pracovních dnů poté, co obdržíme vrácené produkty.

 

V závislosti na použité platební metodě může být vrácení peněz k dispozici až za 10-14 dní.

Akce a slevové kódy

Ano. Pokud máte slevový kód, zadejte jej prosím do pole „Kód kupónu“ a před potvrzením objednávky klikněte na tlačítko „Odeslat“.

 

Pokud je váš kód platný, obdržíte potvrzení a vaše sleva bude automaticky uplatněna.

Všechny propagační kódy lze použít pouze JEDNOU.

Ne. Na objednávku lze použít pouze jeden platný slevový kód.

Propagační kódy v našem internetovém obchodě:

  • Platí pouze pro produkty, které již nejsou v prodeji / součástí stávající akce;
  • Nelze kombinovat s jinými slevami (množstevní slevy, jiné akční kódy) - uplatní se pouze největší sleva za objednávku.

 

Pokud jsou ve vašem košíku produkty, které jsou již v akci, náš systém automaticky uplatní promo kód pouze na zbývající platné produkty.

Ujistěte se, že je kód zadán správně.

 

Pokud je kód zadán správně, ale stále se zobrazuje chyba:

  • Platnost kódu možná vypršela;
  • Kód nemusí být platný pro vybrané produkty;
  • Všechny produkty ve vašem košíku jsou již v prodeji / jsou součástí promoakce;
  • Tento promo kód jste již použili pro předchozí objednávku.

 

Pokud jste promo kód ještě nikdy nepoužili a jste si jisti, že je platný, kontaktujte nás prosím ZDE.

.